Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам проблем с колата-145 TD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам проблем с колата-145 TD

    Здравейте на всички! Регистрирах се тук,само заради проблема,който колата ми създава напоследък. Ситуацията е-купих колата на старо,в окаяно състояние.Дадох двойно пари за ремонт. Сменени са 2-та пистови,1 ангренажен,ролки,всичко по ходова част. Лампата на маслото ми започна да премигва.Смених маслото,всички филтри,момчетата свалиха картера,почистиха цедката-беше ужасно замърсена,гарнитурата на картера също е сменена. До тук всичко ок. Обаче лампичката премигва пак. Минах 200 км след смяната на маслото. Жена съм-тази лампа ми боде в очите.Шофьор съм от доста време,обичам колата ми да е в изправност.За първи път карам дизелов автомобил-все ми мерише на нафта,все нещо има. Но когато я спра под наклон,изтичат капки масло-до картера-нямат общо с него,здрав е. Казват ми,че доста дизелови коли имат такива течове.Всичко е здраво и сменено,но лампата свети.Нямам съмнение в момчетата,които правиха ремонта.Те ми обясниха,че проблема е в токовете-ето моя въпрос-възможно ли е? Маслена помпа го отхвърлиха като вариант-подкачва добре масло. Лагери също отхвърлиха-щяло да се чува като работи двигателя,а те не се чували... Възможно ли е наистина да е проблема в токовете? Имат ли такъв проблем тези коли? Иначе казаха да сипя добавка и ако има течове някъде,тя щяла да помогне и да спре това,което изтича отдолу.Откакто е сипано маслото и са минати 200 км,няма разлика на пръчката.Моля за вашите мнения,много искам да си я оправя! Колата е 145 TD отзад пише 2.0. 1998 год е

  • #2
    Аз от как имам алф съм сменял 3 пъти тоя датчик... В един момент просто почва да прави такива мизерии...
    Незнам как еи така са установили, че помпата ти работи адекватно и че лагерите са наред обаче...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tatiana_mi Покажи съобщение
      Здравейте на всички! Регистрирах се тук,само заради проблема,който колата ми създава напоследък. Ситуацията е-купих колата на старо,в окаяно състояние.Дадох двойно пари за ремонт. Сменени са 2-та пистови,1 ангренажен,ролки,всичко по ходова част. Лампата на маслото ми започна да премигва.Смених маслото,всички филтри,момчетата свалиха картера,почистиха цедката-беше ужасно замърсена,гарнитурата на картера също е сменена. До тук всичко ок. Обаче лампичката премигва пак. Минах 200 км след смяната на маслото. Жена съм-тази лампа ми боде в очите.Шофьор съм от доста време,обичам колата ми да е в изправност.За първи път карам дизелов автомобил-все ми мерише на нафта,все нещо има. Но когато я спра под наклон,изтичат капки масло-до картера-нямат общо с него,здрав е. Казват ми,че доста дизелови коли имат такива течове.Всичко е здраво и сменено,но лампата свети.Нямам съмнение в момчетата,които правиха ремонта.Те ми обясниха,че проблема е в токовете-ето моя въпрос-възможно ли е? Маслена помпа го отхвърлиха като вариант-подкачва добре масло. Лагери също отхвърлиха-щяло да се чува като работи двигателя,а те не се чували... Възможно ли е наистина да е проблема в токовете? Имат ли такъв проблем тези коли? Иначе казаха да сипя добавка и ако има течове някъде,тя щяла да помогне и да спре това,което изтича отдолу.Откакто е сипано маслото и са минати 200 км,няма разлика на пръчката.Моля за вашите мнения,много искам да си я оправя! Колата е 145 TD отзад пише 2.0. 1998 год е
      Първото нещо, дето се прави в сервиз в такива случаи е да се завърти един манометър на местото на датчика и ако той покаже, че всичко е о.к., просто се сменя датчика. Там няма никаква електроника.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Не знам как го установиха това за лагерите и помпата-нали се доверих,че наистина разбират. И другото е,че прегледаха датчиците и като извадиха единия и го сложиха пак,минах 40 км и лампата не светна изобщо. Един датчик има до двигателя-за масло е и друг има отдолу под колата от дясно. Тези пипаха и се оправи,но за кратко. Ще ида пак в сервиз за манометър. А нормално ли е да тече масло при тези автомобили-да капе всъщност? И дали добавката за двигател е добра идея за запълни течовете? Да ми препоръчате добавка? 700 лв дадох за месец и половина за ремонт,не мога да давам повече,просто работя за нея

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tatiana_mi Покажи съобщение
          Не знам как го установиха това за лагерите и помпата-нали се доверих,че наистина разбират. И другото е,че прегледаха датчиците и като извадиха единия и го сложиха пак,минах 40 км и лампата не светна изобщо. Един датчик има до двигателя-за масло е и друг има отдолу под колата от дясно. Тези пипаха и се оправи,но за кратко. Ще ида пак в сервиз за манометър. А нормално ли е да тече масло при тези автомобили-да капе всъщност? И дали добавката за двигател е добра идея за запълни течовете? Да ми препоръчате добавка? 700 лв дадох за месец и половина за ремонт,не мога да давам повече,просто работя за нея
          За никой автомобил не е нормално да тече от него каквото и да било.
          Ако някой ти дава акъл да слагаш добавки, за да спре теча, удари го от мен с нещо много тежко и твърдо в кратуната. Просто се намира местото на теча и се отстранява причината.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            За никой автомобил не е нормално да тече от него каквото и да било.
            Ако някой ти дава акъл да слагаш добавки, за да спре теча, удари го от мен с нещо много тежко и твърдо в кратуната. Просто се намира местото на теча и се отстранява причината.

            И аз така мислех,че е нормално-да се отстрани повредата Но ако аз разбирах,щях да си я оправя... Много благодаря за всички мнения.Ще продължавам да чета тук,дано наистина се оправи,доста скъпо ми излезе,непродаваема е! А и не искам да я продавам,харесва ми

            Comment


            • #7
              Колежке не виждам да пише от къде си...Колегите могат да ти дадат съвет за сервиз наблизо в който разбират от алфи, защото тази марка не всеки може да я ремонтира(от личен опит ти пиша).
              Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                Колежке не виждам да пише от къде си...Колегите могат да ти дадат съвет за сервиз наблизо в който разбират от алфи, защото тази марка не всеки може да я ремонтира(от личен опит ти пиша).
                от Врачанско съм. Малък град. И Монтана и Враца са ми на едно и също разстояние.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tatiana_mi Покажи съобщение
                  от Врачанско съм. Малък град. И Монтана и Враца са ми на едно и също разстояние.
                  Във Враца не си карай колата ако ще и пари да ти дават,там има един два сервиза с добри майстори ,ма имат много коли,другото са крадци,и измамници,дори да е дребен проблем,веднага ще ти кажат че трее нов мотор.Подмяната на части им е запазена марка,та бягай далече от Враца.Нека колегите от монтана да помогнат.Успех.
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #10
                    Добре дошла , колежке!
                    От това, което пишеш може да не ти тече масло, а нафта.
                    На първата ми алфа, като се сцепи датчика за налягане на маслото се започна подобна на твоята история. Смених три-четири, до като се ядосам и сложих първият ми попаднал пред очите. Беше от един американски трактор. С него вече трета кола скапвам. Просто трябва да се смени датчика.
                    И пак за теча.
                    Щом маслото не спада, а освен това мирише на нафта, то по-вероятното е да капе от някъде нафта.

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=48502&page=66

                    Ето тука са събрани хората от Монтана.
                    Те ще ти кажат най-добре къде да отидеш.
                    другият вариант е ако имащ път към София.
                    http://clubalfaromeo.com/forum/forum...aysprune=&f=26
                    Ето тука са и клубните сервизи.
                    Успех!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Добре дошла , колежке!
                      От това, което пишеш може да не ти тече масло, а нафта.
                      На първата ми алфа, като се сцепи датчика за налягане на маслото се започна подобна на твоята история. Смених три-четири, до като се ядосам и сложих първият ми попаднал пред очите. Беше от един американски трактор. С него вече трета кола скапвам. Просто трябва да се смени датчика.
                      И пак за теча.
                      Щом маслото не спада, а освен това мирише на нафта, то по-вероятното е да капе от някъде нафта.

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=48502&page=66

                      Ето тука са събрани хората от Монтана.
                      Те ще ти кажат най-добре къде да отидеш.
                      другият вариант е ако имащ път към София.
                      http://clubalfaromeo.com/forum/forum...aysprune=&f=26
                      Ето тука са и клубните сервизи.
                      Успех!

                      Благодаря за топлото посрещане! Масло тече-виждам го,видяха го и други-просто теча не се открива къде е и капе като се остави под наклон. Нафта не се вижда да тече. Чудно ми е колко датчика трябва да се сменят,за да се оправи. И сега-карам я и си свети тази лампа и това си е! Някаква цена горе-долу на датчик?

                      ---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

                      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Във Враца не си карай колата ако ще и пари да ти дават,там има един два сервиза с добри майстори ,ма имат много коли,другото са крадци,и измамници,дори да е дребен проблем,веднага ще ти кажат че трее нов мотор.Подмяната на части им е запазена марка,та бягай далече от Враца.Нека колегите от монтана да помогнат.Успех.

                      Аз я карах вече в Монтана-всички започват от най-скъпото,което би могло да е-турбина,помпа,лагери...И така-1000 лв ремонт. А и не е сигурно,че е това,те гадаеха. И във Враца казвате,че не стават... Ще имам ходене по София и Пловдив,може и там да потърся някой.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tatiana_mi Покажи съобщение
                        Благодаря за топлото посрещане! Масло тече-виждам го,видяха го и други-просто теча не се открива къде е и капе като се остави под наклон. Нафта не се вижда да тече. Чудно ми е колко датчика трябва да се сменят,за да се оправи. И сега-карам я и си свети тази лампа и това си е! Някаква цена горе-долу на датчик?

                        ---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:14 ----------




                        Аз я карах вече в Монтана-всички започват от най-скъпото,което би могло да е-турбина,помпа,лагери...И така-1000 лв ремонт. А и не е сигурно,че е това,те гадаеха. И във Враца казвате,че не стават... Ще имам ходене по София и Пловдив,може и там да потърся някой.
                        Ако имаш път към видин мога да те пратя ,при един от най грамотните хора които познавам,аз като съм там само той пипа по моята кола.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tatiana_mi Покажи съобщение



                          Аз я карах вече в Монтана-всички започват от най-скъпото,което би могло да е-турбина,помпа,лагери...И така-1000 лв ремонт. А и не е сигурно,че е това,те гадаеха. И във Враца казвате,че не стават... Ще имам ходене по София и Пловдив,може и там да потърся някой.
                          В кой сервиз я кара в Монтана?
                          В крайна сметка някой измери ли налягането на маслото?
                          Много пък "сложна" се оказа тази Алфа...
                          Та толкова майстори не могат да открият проблем в 20 годишен дизел дето има цели 6-7 кабела около мотора.
                          Ако си търсила къде ще ти вземат най-малко пари е друг въпрос.
                          Ако искаш да си оправиш колата ще ти препоръчам добри монтьори в Монтана. Що се отнася до датчици и токове аз мога да направя всичко необходимо.
                          Телефона ми го има в профила.
                          Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:27.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            И това търсих-да е по-евтино. На доста места пообиколих в Монтана. Ще ти я докарам тази Алфа да я видиш. И ще ти звънна преди това по тел. Само за информация-за 2 пистови и 1 ангренажен ремък с ролките навсякъде в Монтана ми искаха 200 лв - това не включва ремонта.Него го плащам отделно,още 200 лв. А намерих същите ремъци във Враца за 80 лв. Аз не ги печатя парите,2 заплати дадох за ремонт,разбира се,че търся евтин вариант...

                            Comment

                            Working...
                            X